200 Miljoen campagne

200 Miljoen Januari campagneDirect na de Kanjer-campagne start de januari-campagne. Met deze campagne introduceert de Postcode Loterij de prijzenpot van 200 miljoen euro in 2011. Januari is het moment om (extra)loten te kopen: “Want als je nu mee gaat spelen maak je maximaal kans met een maximaal aantal Kanjerpunten op de prijzenpot van 200 miljoen en je krijgt ook nog gegarandeerd een waardecheque van 15 euro VVV-bon. Reageer snel, dan speel je ook nog de eerste maand gratis mee. Een aanbieding die je niet kan negeren!” Het campagnebeeld is 200 miljoen (aan prijzen), Quinty Trustfull met waardecheque. De doelgroep zijn deelnemers en niet-deelnemers met activeringscode. Het is een driestapsflow bestaande uit de modules: landingspagina, verkooppagina, upgrade 14e trekking, sms alert pagina, bedankpagina, bevestigings email, actie afgelopen pagina, 404 pagina en een errorpagina.
De opvang is www.200miljoen.nl.
Werkzaamheden: look & feel. Postcode Loterij 2011.

200 Miljoen Januari campagne

Comments are closed.